Jadłospis 13-17 stycznia 2020

PONIEDZIAŁEK:

ŚNIADANIE:   Pieczywo żytnie, masło, szynka domowa, ogórek zielony, herbata z sokiem malinowym

OBIAD:   Zupa pomidorowa z ryżem (zabielana), natka, filet z kurczaka w lanym cieście, ziemniaki, surówka z marchewki, kompot z wiśniami

        PODWIECZOREK:   Pieczywo chrupkie z miodem, jogurt truskawkowo-bananowy do picia

WTOREK:

ŚNIADANIE:   Płatki owsiane na mleku, pieczywo słonecznikowe, masło, polędwica sopocka, pomidor, herbata z cytryną

OBIAD:   Zupa ogórkowa z ziemniakami (zabielana), natka, sos boloński z mięsem i warzywami, makaron, kompot z porzeczek

PODWIECZOREK:  Chałka z dżemem, jabłka, napój wieloowocowy

ŚRODA :

       ŚNIADANIE: Pieczywo wieloziarniste, masło, jajecznica ze szczypiorkiem, kakao

OBIAD:  Żurek z ziemniakami i białą kiełbasą (zabielany), natka, kluski leniwe, brzoskwinia i ananas, herbata miętowa

PODWIECZOREK:   Zapiekanki z wędliną i serem żółtym, ketchup, napój pomarańczowy

CZWARTEK:

ŚNIADANIE:  Płatki zbożowe, mleko, pieczywo dyniowe, masło, polędwica sopocka, papryka, herbata z sokiem z czarnego bzu

OBIAD:  Barszcz czerwony z ziemniakami (zabielany), natka, klopsy w sosie własnym, kasza jęczmienna, surówka porowa z brzoskwiniami, kompot ze śliwkami

PODWIECZOREK:  Rogaliki z czekoladą, mandarynki, napój jabłkowy

PIĄTEK :                   

ŚNIADANIE: Pieczywo graham, masło, serek wiejski, sos owocowy, herbata z sokiem z czarnego bzu

OBIAD: Zupa krem z cebuli, natka, grzanki, kotlet rybny, ziemniaki, fasolka szparagowa, kompot z truskawkami

PODWIECZOREK:  Ciastka z marmolada, banany, napój z czarnych porzeczek